Meld je gratis aan voor onze aankomende webinars & events

Mollie en Klaviyo slaan handen ineen

Meer data en meer inzichten

Een van de snelst groeiende payment service providers maakte deze maand een nieuwe integratie bekend, en wel met Klaviyo. Dankzij deze integratie heeft Klaviyo meer data tot zijn beschikking en dit kun jij weer benutten voor je marketingcampagnes.

Voordelen

De integratie tussen Klaviyo en Mollie combineert zorgt ervoor dat er unieke en waardevolle data gebruikt kan worden in campagnes. Webshops kunnen betalingsgegevens van Mollie gebruiken op het platform van Klaviyo om:

  1. klantcommunicatie te personaliseren en e-mails te creëren op basis van aankoopgedrag, seizoensinvloeden en meer.
  2. diepere inzichten te verkrijgen in het gebruikersgedrag en groeikansen ontdekken met uitgebreide rapportages.
  3. de marketingstrategie te verfijnen op basis van klantgedrag, behoeften en voorkeuren.

Kortom, klantprofieler worden rijker aan data, waardoor je (nieuwe) doelgroepsegmenten kunt samenstellen en (nieuwe) e-mailflows ontwikkelen.

Mollie en Klaviyo aan het woord

“Marketing automation verbetert niet alleen de klantretentie; het creëert ook nieuwe inkomsten. De toegang tot Mollies transactie- en besteldata stelt onze gezamenlijke klanten in staat om de klantervaring sterk te verbeteren. We zijn ontzettend blij om samen te werken met Mollie; een belangrijke partner voor bedrijven in heel Europa, die betrouwbare en veilige betalingsverwerking biedt. Dankzij de integratie genieten onze klanten van een krachtige combinatie die hun conversie en omzet kan stimuleren”, vertelt Rich Gardner, SVP van Global Strategic Partnerships bij Klaviyo.

 “We vinden het geweldig om samen te werken met Klaviyo, een bedrijf dat niet alleen de beste oplossingen voor marketing automation aanbiedt, maar ook de waarde van eenvoudige toegang tot klantgegevens begrijpt. Een ecosysteem van technologieën die elkaar aanvullen is een cruciale groeifactor voor bedrijven van elke omvang. Daarom zijn onze API’s makkelijk te integreren met populaire e-commerceplatforms zoals BigCommerce, Salesforce Commerce Cloud, WooCommerce, Wix en Prestashop en Shopify, maar ook voor op maat gemaakte systemen. Op die manier kunnen zoveel mogelijk klanten van de integratie profiteren”, aldus Philippe Daly, vice president Partnerships bij Mollie.

Mollie en Klaviyo als partner van H1 Webdevelopment

Wij zijn altijd trots op onze partners en we vinden het ook mooi dat Mollie en Klaviyo elkaar gevonden hebben. Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Lees verder of ga direct naar Mollie of Klaviyo.

Wij zijn partner van Klaviyo en hebben bij diverse klanten al mooi resultaten gezien. Wij schreven eerder een artikel over hoe Klaviyo jouw omzet kan verhogen, want wij zijn heel enthousiast over deze marketing automation tool. Zeker nu met de integratie met Mollie ook op de markt is gekomen.

Als partner van Mollie kunnen we jouw webshop gemakkelijk koppelen aan deze betaalprovider. Wij regelen de set-up en na integratie verkopen jouw betalingen duidelijk en transparant via Mollie.