Via Sendcloud houd je jouw klant automatisch op de hoogte van de status van het pakket. Zodra je jouw pakketten hebt laten ophalen of weg hebt gebracht, wordt de klant automatisch op de hoogte gehouden.
Het verzendproces is één van de meest tijdrovende en dure klussen van het hebben van een webshop. Bij Sendcloud werken ze iedere dag aan snellere en slimmere oplossingen voor het verzenden van pakketten.
Als Sendcloud partner kunnen wij deze koppeling met jouw webshop verzorgen.
U kunt uw productcatalogus efficiënt beheren en inrichten met behulp van Ergonode, een effectief en gebruiksvriendelijk productinformatiebeheersysteem (PIM).
SendCloud is een alles-in-één software tool voor het verwerken & verzenden van je orders. Met SendCloud heb je de mogelijkheid om je gehele verzendproces te automatiseren.
Integreer meerdere webshops en maak gebruik van alle vervoerders die je voor jouw shop nodig hebt.
Bekijk de video van Sendcloud hieronder:
Verhoog conversie met flexibele bezorgopties en servicepuntlevering in je checkout. Bespaar minuten tijd met gemakkelijke verzendtools voor picking, packing en labels. Houd je klanten op de hoogte met branded tracking pagina’s en automatische e-mails. Bied een positieve ervaring door een soepel retourproces voor zowel jou als je klant.
Lees meer over Sendcloud hier.
Benieuwd wie jouw website maakt en verbeterd? Ons team bestaat uit coding heroes, project managers, designers en marketeers.
Wij kunnen jouw webshop koppelen met Sendcloud. Dit houdt in dat je één of meerdere producten van Sendcloud gekoppeld hebt met je webshop.