Home Partners Sendcloud

Wij zijn Sendcloud partner

Via Sendcloud houd je jouw klant automatisch op de hoogte van de status van het pakket. Zodra je jouw pakketten hebt laten ophalen of weg hebt gebracht, wordt de klant automatisch op de hoogte gehouden.

Het verzendproces is één van de meest tijdrovende en dure klussen van het hebben van een webshop. Bij Sendcloud werken ze iedere dag aan snellere en slimmere oplossingen voor het verzenden van pakketten.

Als Sendcloud partner kunnen wij deze koppeling met jouw webshop verzorgen.

Over Sendcloud

U kunt uw productcatalogus efficiënt beheren en inrichten met behulp van Ergonode, een effectief en gebruiksvriendelijk productinformatiebeheersysteem (PIM).

SendCloud is een alles-in-één software tool voor het verwerken & verzenden van je orders. Met SendCloud heb je de mogelijkheid om je gehele verzendproces te automatiseren.

Integreer meerdere webshops en maak gebruik van alle vervoerders die je voor jouw shop nodig hebt.

Bekijk de video van Sendcloud hieronder:

Hoe Sendcloud werkt

  • Automatiseer en verzend foutloos; creëer een schaalbare en efficiënte workflow om je team tijd te besparen. Maak verzendregels aan om automatisch de juiste verzendmethode aan iedere order toe te wijzen.
  • Verwerk je orders zonder moeite; maak bulk-orderverwerking zo eenvoudig mogelijk. Gebruik geprinte of digitale picklijsten en pakbonnen en creëer een gepersonaliseerde workflow die het beste bij jouw team past.
  • Bezorg een uniek track & trace ervaring; krijg een haast oneerlijk voordeel op je concurrentie door de visuele merkbeleving door te trekken in het hele leveringsproces. Breng je merk tot leven met hun gepersonaliseerde track & trace notificaties.
  • Geef je klanten flexibiliteit en win hun vertrouwen in de checkout; bied potentiële klanten meer bezorgopties bij het afrekenen, verminder onafgemaakte aankopen en maak winkelen in jouw shop een moeiteloze ervaring.
  • Retourneren zonder frustratie, voor jou en je klanten; bied naast ‘geld terug’ ook winkelkrediet aan zodat klanten bij je blijven winkelen en laat klanten hun retouren afgeven bij een servicepunt in de buurt. Verminder telefoontjes door klanten actief te informeren over de retourstatus.
  • Begrijp verzend- en retourneergedrag; het analytics dashboard geeft je inzicht in data over je zendingen en retourzendingen, om je te helpen beter te begrijpen wat goed werkt en wat er nog beter kan.

De alles-in-één software

Verhoog conversie met flexibele bezorgopties en servicepuntlevering in je checkout. Bespaar minuten tijd met gemakkelijke verzendtools voor picking, packing en labels. Houd je klanten op de hoogte met branded tracking pagina’s en automatische e-mails. Bied een positieve ervaring door een soepel retourproces voor zowel jou als je klant.

Lees meer over Sendcloud hier.

Ontmoet onze
coding heroes

Benieuwd wie jouw website maakt en verbeterd? Ons team bestaat uit coding heroes, project managers, designers en marketeers.

hero

Wat kunnen wij als Sendcloud partner voor je doen?

Wij kunnen jouw webshop koppelen met Sendcloud. Dit houdt in dat je één of meerdere producten van Sendcloud gekoppeld hebt met je webshop.