Optimale checkout? Check it out! (whitepaper)

In een ideale wereld verlaat iedere bezoeker je webshop via de kassa en wordt iedere bezoeker dus ook een koper. De kassa van je webshop, ook wel de checkout, is dan ook van cruciaal belang in het koopproces en daarmee ook voor de conversie van je online winkel.

In Google Analytics is eenvoudig te zien wat het conversiepercentage is en waar en op welk moment bezoekers afhaken. Maar wat is de optimale checkout voor je webshop?

checkout

Whitepaper ‘Optimale Checkout? Check it out!’

Benieuwd naar het antwoord op deze vraag? Wij deden een onderzoek naar de checkouts van drie grote Nederlandse webshops (Wehkamp, Coolblue en Bol.com) en kwamen erachter hoe de kassa kan zorgen voor meer conversie in je webshop. Je leest er alles over in de whitepaper ‘Optimale Checkout? Check it out!’.

Wanneer je hieronder je naam en e-mailadres invult, sturen wij je een e-mail toe met een link naar het bestand.