H1 Webdevelopment en Tomahawk Digital Marketing bundelen krachten

H1 Webdevelopment en Tomahawk Digital Marketing

H1 Webdevelopment en Tomahawk Digital Marketing hebben samen een aantal projecten gedaan, met succes. En dit is zo goed bevallen dat is besloten om dit vaker te doen. Dit betekent dat H1 en Tomahawk ook in de toekomst krachten gaan bundelen om gezamenlijk aan de slag gaan voor opdrachten. Tevreden klanten, daar doen we het voor. 

“H1 Webdevelopment en Tomahawk Digital Marketing bundelen krachten” verder lezen

Geen Banksy, van Gogh of Rembrandt, maar een artistieke URL?!

kanye west - webshop hype

“Yeezy’s”: de, in het begin, gelimiteerde sneakers met een verkoopprijs van $200-220 die werden doorverkocht voor tussen de $1000 en $2000. Dit was één van de eerste successen (buiten de rapscene) van de, inmiddels marketingexpert, Kanye West. Hij komt met iets nieuws.

Binnenkort betreedt West namelijk een voor hem geheel nieuwe markt; e-commerce. Het doel van zijn nieuwe webshop is kunst maken op het internet. Want waarom moet een webshop altijd in 2D zijn?

“Geen Banksy, van Gogh of Rembrandt, maar een artistieke URL?!” verder lezen

Webinar: Help, ik heb een Magento 1 shop

Je hebt een Magento 1 shop? Dan weet je waarschijnlijk dat Magento nu in juni gestopt is met de support. Wat moet je doen? Stort de wereld in of heb je nog wel even de tijd? Moet je verder met Magento 2 of stap je beter over op een ander alternatief?
In dit webinar bespreken Magento specialist Wouter den Otter en H1 oprichter Michel Willems:

  • Hoe je na 1 juni je Magento 1 shop veilig kunt laten doordraaien 
  • In welke gevallen het doorgaan met Magento 1 het verstandigst is
  • Wat de voor- en nadelen van een migratie naar Magento 2 zijn
  • Voor wie SAAS platformen als Bigcommerce en Shopify een alternatief zijn
  • Waarom Shopware een heel goed alternatief is
  • Hoe je een migratietraject succesvol maakt

Geen tijd voor het webinar, maar wel interesse in een Magento 1 migratie naar Shopware 6 vanaf €9950? Neem contact op!

Tips voor koffiebranders en koffieleveranciers tijdens de corona crisis

koffiebranders en leveranciers verliezen out-of-home koffie omzet

Zoals de meeste sectoren heeft ook de koffiesector last van de corona crisis en de intelligente lockdown. Hoewel de afzet van koffie voor thuis waarschijnlijk niet veel te leiden heeft of wellicht zelfs wat stijgt, zal de out of home markt voor het grootste gedeelte ingestort zijn. In deze blog delen we de analyse over wat dat voor koffiebranders en andere koffie leveranciers betekent. We geven ook een aantal tips op basis van bestaande inspirerende initiatieven.

“Tips voor koffiebranders en koffieleveranciers tijdens de corona crisis” verder lezen

Kansen voor de foodsector tijdens en na de corona crisis

Iedereen snapt dat behalve alle verschrikkelijke medische gevolgen van het Covid-19 virus, de lockdown maatregelen enorme gevolgen hebben op hoe wij aan ons eten komen. In deze blog vat ik de huidige ontwikkelingen als gevolg van de corona crisis in de foodsector samen. Ik zoom in op de problemen, maatregelen om de schade te beperken én de mogelijke kansen die deze corona crisis biedt.

Winnaars & verliezers tijdens Corona Crisis in de foodsector (consumer)

foodsector in de corona crisis - verschuivingen van offline naar online
Onderzoek ABN AMRO – groei en daling omzet consumenten omzet per kanaal
“Kansen voor de foodsector tijdens en na de corona crisis” verder lezen

Hoe voorkom en identificeer ik straffen door Google?

Panguin Analyse

Wanneer je relatief nieuw bent in de wereld van de digitale marketing en met name SEO, dan komt er nogal wat op je af. Voor buitenstaanders kan SEO behoorlijk complex lijken en in sommige gevallen is dat ook zo, maar het is een geruststellende gedachte dat alles gebaseerd is op logica en relatief eenvoudig te begrijpen is wanneer je je hierin verdiept. Wat niet bepaald helpt, vooral bij starters, zijn de terminologieën en de voortdurend veranderende trends. Google is altijd bezig met het aanpassen en verbeteren van algoritmes en strategieën en soms kan dit weleens demotiverend werken. Wanneer dit gebeurt, troost je dan met de gedachte dat ook ervaren SEO-specialisten regelmatig overvallen worden door nieuwe trends en ontwikkelingen en je niet de enige bent die hiermee worstelt. Om ervoor te zorgen dat jouw strategie direct zo optimaal mogelijk werkt en je geen last krijgt van zogenaamde straffen van Google helpen we je graag met wat meer inzicht en informatie met betrekking tot het zogenaamde penalty-beleid van Google. Wanneer je, voor je aan de slag gaat over deze informatie beschikt dan kan dit behoorlijk wat tijdwinst opleveren en ervoor zorgen dat je sancties op tijd aan ziet komen en preventief kan handelen.

“Hoe voorkom en identificeer ik straffen door Google?” verder lezen